Warto wiedzieć

Kiedy otrzymam przelew - ile się czeka na pieniądze?

Jesteśmy najszybsi w Polsce – przelew otrzymuje się w 1 dzień roboczy.

Posiadam usługę doładowań pre-paid na terminalu czy przy małej sprzedaży doładowań warunki mogą się zmienić na gorsze?

Nie, nie zmienią się na gorsze. Umowa na doładowania telefonów pre-paid nie jest uzależniona od obrotu i nie ma się czym martwić gdy obroty są niewielkie. To bardzo wygodne dla naszych Akceptantów dlatego mamy to tak rozwiązane..

Czy terminale PeP są bezpieczne?

Tak, terminale PeP są bezpieczne – posiadają wiele poziomów szyfrowania danych. Terminale posiadają certyfikaty bezpieczeństwa PCI określonych poziomów. Oprogramowanie terminali płatniczych sprawia, że należą one do najlepiej zabezpieczonych urządzeń na rynku i spełniają rygorystyczne normy przepisów o obrocie bezgotówkowym. Czytniki kart zbliżeniowych są w formacie 2.0 co sprawia że akceptują nowe karty zbliżeniowo także powyżej 50 zł.

Opłata za utrzymanie danych w systemie czy występuje i ile wynosi?

Nie występuje w PeP – aczkolwiek w firmach konkurencyjnych występuje czasami taka opłata, dlatego jesteśmy tańsi od konkurencji.

Opłata za niskie obroty w trybie miesięcznym na terminalu czy występuje i ile wynosi?

Nie występuje w PeP – aczkolwiek w firmach konkurencyjnych występuje czasami taka opłata i wynosi 10 – 40 zł miesięcznie. W naszej firmie nie mamy żadnych limitów dlatego jesteśmy często wybierani przez małe i średnie firmy.

Czy trzeba wykonywać obowiązkową płatną certyfikację PCI-DSS we wskazanej firmie?

Nie trzeba, wszystkich akceptantów obowiązują zasady bezpieczeństwa akceptacji PCI-DSS, nie ma opłat w naszej firmie z tym związanych ze względu na brak przechowywania danych kart w Państwa systemach – są one automatycznie przekazywane do agenta rozliczeniowego, które posiada odpowiednie i aktualne certyfikaty PCI – DSS. Mamy bezpłatną usługę certyfikacji dla hoteli gdyż tam jest ona wymagana.

Jakie dokumenty będą potrzebne do podpisania umowy z agentem rozliczeniowym?

 

Aby podpisać umowę z nami potrzebne będą:

  • Numer NIP lub KRS firmy
  • Umowa spółki w przypadku spółki cywilnej
  • Numer konta firmowego

 

Czy podpisuję umowę z bankiem o prowadzenie konta?

Nie, nie trzeba otwierać nowego rachunku. Akceptant wskazuje rachunek na który przelewane są codziennie pieniądze z Terminala Płatniczego. 

Jaka jest przewaga PeP nad innymi firmami?

 

Jesteśmy lepsi pod wieloma względami – wymienię kilka:

  • Niski koszt wynajmu – nie mamy opłat dodatkowych więc czynsze należą do najniższych w Polsce
  • Brak opłat dodatkowych i ukrytych – najem i prowizja to wszystkie opłaty
  • Szybki serwis bez dopłat – nie pobieramy opłaty za szybki biznesowy serwis wymiany w 1 dzień
  • Szybka instalacja – instalujemy w 1-2 dni u Innych trzeba czekać nawet 2 tygodnie
  • Brak abonamentu nawet przez 3 miesiące – lepiej nie płacić niż płacić

 

Spotkałem się z przymusem deklaracji obrotów na Terminalu czy u was też się cokolwiek deklaruje?

Absolutnie nie! Nie ma deklaracji, nie ma limitów – nikt nie jest w stanie precyzyjnie określić ile będzie płatności kartą w Państwa punkcie oraz jakie będą obroty na Terminalu Płatniczym. Jeśli nie będzie ani jednej płatności w danym miesiącu wystąpi tylko opłata za najem terminala płatniczego – kosztów prowizyjnych nie będzie bo nie było płatności. Większość firm konkurencyjnych niestety stosuje limity i opłaty dodatkowe – bądź czujny i zawsze zapytaj handlowca o to!

Potrzebuję pilnie terminal, ile trwa instalacja terminala - szkolenie jest bezpłatne?

Mamy świadomość, że „czas to pieniądz”, Terminale Płatnicze mamy w stałej dostępności – wysyłamy w ciągu około 1 dna od otrzymania podpisanej umowy do naszej siedziby. Ważnym elementem jest dostarczenie kompletu dokumentów – brak choćby jednego może opóźnić procedury. Szkolenie oczywiście jest bezpłatne – każdy pracownik może zadzwonić i poznać jak bezpiecznie akceptować karty na naszych terminalach.

Czy istnieje możliwość zainstalowania Terminala bezprzewodowego, bateryjnego GPRS?

Oczywiście, posiadamy model przenośny GPRS lub WIFI-  Yomova z czytnikiem zbliżeniowym. Działa wszędzie tam gdzie jest zasięg telefonii komórkowej – nie trzeba mieć ani telefonu ani internetu – karta SIM będzie zainstalowana – współpracujemy z kilkoma operatorami. Terminal przenośny posiada czytnik zbliżeniowy – znakomita sprawa dla dostawców, cateringu TAXI i innych usług.

Jakie typy kart są obsługiwane?

Nasze obsługują wszystkie obecnie spotykane typy kart płatniczych – są to:

  1. Karty z paskiem magnetycznym – np. Visa electron
  2. Karty z paskiem i chipem EMV – np. Visa credit
  3. Karty tylko z chipem EMV – np. Visa Vpay
  4. Karty zbliżeniowe payPass oraz payWave – organizacji Visa i MasterCard
  5. Karty JCB
  6. Karty UP – Union Pay
Ile czasu zajmuje połączenie z bankiem?

Zależnie od łącza –  GPRS to kilka sekund. Terminal przenośny ma bardzo szybki moduł GPRS co powoduje, że autoryzacja trwa około 4-5 sekund! Polecamy łącze internetowe – transakcja autoryzuje się w około 3-5 sekundy.

Jakie dokumenty otrzymam jako rozliczenie miesięczne czy będą to FV?

Fakturę VAT wystawia agent rozliczeniowy w trybie miesięcznym – będą dostarczane w formie elektronicznej. Prowizje są rozliczane na podstawie faktury VAT w trybie miesięcznym. Faktura VAT na najem oraz na prowizje to bardzo wygodny sposób księgowania Państwa kosztów. Agent rozliczeniowy to firma z polskim numerem NIP więc dostarczy standardową FV, którą wystarczy zaksięgować. Naliczenie kosztu najmu odbywa się w połowie miesiąca za dany miesiąc i jest pobierane automatycznie – zapomnij o kłopotliwych samodzielnych płatnościach lub płatnych poleceniach zapłaty – nie u nas!

Jak mogę sprawdzić ile było transakcji danego dnia?

Po zakończonym dniu wykonuje się czynność zwaną „zamknięcie dnia” – Terminal wydrukuje podsumowanie wszystkich transakcji – oraz ich sumę. Na maila wskazanego w umowie raz w miesiącu przyjdzie szczegółowe rozliczenie w postaci elektronicznej. Możliwa jest opcja raportowania tygodniowego oraz dziennego. Terminal posiada także funkcję raportu dziennego jako wydruk z terminala płatniczego.

Przez pomyłkę zostały wprowadzona i zatwierdzona nieprawidłowa suma płatności czy można to anulować?

Oczywiście – jest taka funkcja na terminalu – patrz instrukcja, lub zadzwoń – kwota zostanie zwrócona klientowi – jest to usługa bezpłatna w  – najczęściej korzysta się z tej funkcji przy zwrocie towaru lub pomyłce kasjerskiej. Wykonujemy ją do zamknięcia dnia – po zamknięciu cofnięcie nie jest możliwe lecz możliwe jest uznanie konta powiązanego z kartą – patrz instrukcja lub zadzwoń do techników – telefon jest na terminalu.

Gdzie szukać pomocy w obsłudze Terminala Płatniczego?

Do każdego Terminala dostarczana jest czytelna instrukcja obsługi w języku polskim – jeśli nie zawiera ona rozwiązania problemu należy zadzwonić na infolinię – numer jest naklejonyny terminalu pomoc techniczna pracuje 7 dni w tygodniu w określonych godzinach.

Czy czytniki kart zbliżeniowych są w trybie online czy offline?

Stawiamy na bezpieczeństwo i posiadaczy kart i Akceptantów. Wszystkie czytniki instalowane w naszych terminalach płatniczych są ustawione w tryb online. Oznacza to, że w momencie płatności zbliżeniowej terminal łączy się z bankiem i sprawdza, czy posiadacz karty ma na swoim koncie środki – jeśli nie ma środków nastąpi odmowa autoryzacji.